Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

Podstawa prawna:

Art. 63 ust 5 w zw. z art. 60 ust. 1 ustawy, z dn. 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717, z późniejszymi zmianami).

 

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8

Godziny pracy: poniedziałek – piątek od 700 do 1500

Referat Rolnictwa i Gospodarki Gruntami

Tel. (085) 71-88-100 wew. 40, pokój nr 205

Tel. (085) 71-88-100 wew. 27, pokój nr 214

 

Wykaz potrzebnych dokumentów:

Prawidłowo wypełniony wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

 

Opłata skarbowa:

Zgodnie z ustawą z 16 listopada 2006 r., o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., Nr 225, poz. 1635), opłata skarbowa wynosi:

v za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu lub o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego– 56,00 zł.

 

Termin załatwienia sprawy:

1 miesiąc

 

Tryb odwoławczy:

Odwołanie od decyzji składa się za pośrednictwem Burmistrza Zabłudowa do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Zabłudowie

Wytwarzający/odpowiadający: Elżbieta Kiertowicz

Data wytworzenia: 2019-02-28

Wprowadzający: Joanna Jakoniuk

Data modyfikacji: 2020-07-27

Opublikował: Joanna Jakoniuk

Data publikacji: 2008-08-19