Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Podstawa prawna:
Art. 63 ust 5 w zw. z art. 60 ust. 1 ustawy, z dn. 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717, z późniejszymi zmianami).
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8
Godziny pracy: poniedziałek – piątek od 700 do 1500
Referat Rolnictwa i Gospodarki Gruntami
Tel. (085) 71-88-100 wew. 40, pokój nr 205
Tel. (085) 71-88-100 wew. 27, pokój nr 214
Wykaz potrzebnych dokumentów:
Prawidłowo wypełniony wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Opłata skarbowa:
Zgodnie z ustawą z 16 listopada 2006 r., o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., Nr 225, poz. 1635), opłata skarbowa wynosi:
v za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu lub o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego– 56,00 zł.
Termin załatwienia sprawy:
1 miesiąc
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji składa się za pośrednictwem Burmistrza Zabłudowa do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Metryka strony