Przetarg na dostawę wyposażenia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynickich
Termin składania ofert: 01.12.2020 godz. 10:00
- Informacja o unieważnieniu postepowania w zakresie zadania nr 11.docx.pdf ( PDF, 39 B ) Podgląd załącznika Informacja o unieważnieniu postepowania w zakresie zadania nr 11.docx.pdf
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty BIP - zadanie nr 1. ( PDF, 39 B ) Podgląd załącznika Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty BIP - zadanie nr 1.
- Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 11 ( PDF, 37 B ) Podgląd załącznika Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty - zadanie nr 11
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 3.12.2020r ( PDF, 55 B ) Podgląd załącznika Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 3.12.2020r
- informacja o unieważnieniu postepowania 3.12.2020r ( PDF, 42 B ) Podgląd załącznika informacja o unieważnieniu postepowania 3.12.2020r
- Informacja z otwarcia ofert ( PDF, 73 B ) Podgląd załącznika Informacja z otwarcia ofert
- Wyjaśnienia treści SIWZ 27.11.2020r ( PDF, 51 B ) Podgląd załącznika Wyjaśnienia treści SIWZ 27.11.2020r
- Wyjaśnienia treści SIWZ. - 24.11.2020r ( DOCX, 25.11 KB ) Podgląd załącznika Wyjaśnienia treści SIWZ. - 24.11.2020r
- Ogłoszenie o zamówieniu.docx ( DOCX, 29.96 KB ) Podgląd załącznika Ogłoszenie o zamówieniu.docx
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia ( DOCX, 86.25 KB ) Podgląd załącznika Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Podgląd
- załącznik nr 5 - OPZ - zadanie 1 - sprzet RTV.xlsx ( XLSX, 12.67 KB )
- załącznik nr 6 - OPZ - zadanie 2 - sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem.xlsx ( XLSX, 19.57 KB )
- załącznik nr 7 - OPZ - zadanie 3 - narzędzia warsztatowe.xlsx ( XLSX, 15.25 KB )
- załącznik nr 8 - OPZ - zadanie 4 - sprzęt AGD.xlsx ( XLSX, 22.79 KB )
- załącznik nr 9 - OPZ - zadanie 5 - zastawa kuchenna.xlsx ( XLSX, 27.45 KB )
- załącznik nr 10 - OPZ - zadanie 6 - wyposażenie łazienki.xlsx ( XLSX, 13.51 KB )
- załącznik nr 11 - OPZ - zadanie 7 - rolety.xlsx ( XLSX, 12.3 KB )
- załącznik nr 12 - OPZ - zadanie 8 - sprzęt do zajęć terapeutycznych.xlsx ( XLSX, 12.51 KB )
- załącznik nr 13 - OPZ - zadanie 9 - sprzęt do ćwiczeń oraz rehabilitacyjny.xlsx ( XLSX, 17.91 KB )
- załącznik nr 14 - OPZ - zadanie 10 - meble.xlsx ( XLSX, 13.83 KB )
- załącznik nr 15 - OPZ - zadanie 11 - meble kuchenne.xlsx ( XLSX, 10.79 KB )
- załącznik nr 16 - dokumentacja projektowa - zestawienie mebli.docx.pdf ( PDF, 462 B ) Podgląd załącznika załącznik nr 16 - dokumentacja projektowa - zestawienie mebli.docx.pdf
- załacznik nr 16.1 - kuchnia na piętrze.pdf ( PDF, 15.54 KB ) Podgląd załącznika załacznik nr 16.1 - kuchnia na piętrze.pdf
- załącznik nr 16.2 - kuchnia na piętrze.pdf ( PDF, 134.49 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 16.2 - kuchnia na piętrze.pdf
- załącznik nr 16.3 - kuchnia na parterze.pdf ( PDF, 31.56 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 16.3 - kuchnia na parterze.pdf
- załącznik nr 16.4 - kuchnia na parterze.pdf ( PDF, 199.01 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 16.4 - kuchnia na parterze.pdf
- załącznik nr 16.5 - szafka łazienka.pdf ( PDF, 4.69 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 16.5 - szafka łazienka.pdf
- załącznik nr 16.6 - biurko 60x120.pdf ( PDF, 13.61 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 16.6 - biurko 60x120.pdf
- załącznik nr 16.7 - szafa 80x50x200.pdf ( PDF, 10.23 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 16.7 - szafa 80x50x200.pdf
- załącznik nr 16.8 - szafa 80x60x200.pdf ( PDF, 18.33 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 16.8 - szafa 80x60x200.pdf
- załącznik nr 16.9 - szafa 120x60x230.pdf ( PDF, 10.52 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 16.9 - szafa 120x60x230.pdf
Podgląd
Metryka
Podmiot udostępniający informacje: Urząd Miejski w Zabłudowie
Informację wytworzył / za treść informacji odpowiada: Emilia Wierzbicka, Paulina Kot
Opublikował: Joanna Jakoniuk
Data wytworzenia informacji / dokumentu: 23-11-2020
Data udostępnienia w BIP: 23-11-2020 20:44
Data modyfikacji informacji: 07-12-2020 10:56
116