Informacja o sposobie przyjmowania skarg i wniosków

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Zabłudowie Antonina Kuna przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 12.00 do 16.00


Burmistrz przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji w każdy wtorek w godzinach 1100 -16 00.

W przypadku, gdy dzień wyznaczony do przyjmowania obywateli w sprawach skarg,
wniosków i petycji jest dniem ustawowo wolnym od pracy, interesanci przyjmowani są w następnym dniu roboczym.

Pracownicy obowiązani są przyjmować interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji codzienne w godzinach pracy.


Zgodnie z Riozporządzeniem Rady Ministrów  z dnia 8 stycznia 2002r w sprawie organizacji przyjmowania skarg i wniosków (Dz.U z 2002r nr 5 poz. 46),  skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.

W razie zgłoszenia skargi lub wniosku ustnie, przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.
W protokole zamieszcza się datę przyjęcia skargi lub wniosku, imię, nazwisko (nazwę) i adres zgłaszającego oraz zwięzły opis treści sprawy.
Przyjmujący skargi i wnioski potwierdza złożenie skargi lub wniosku, jeżeli zażąda tego wnoszący.

Metryka

Podmiot udostępniający informacje: Urząd Miejski w Zabłudowie

Informację wytworzył / za treść informacji odpowiada: Joanna Jakoniuk

Opublikował: Joanna Jakoniuk

Data wytworzenia informacji / dokumentu: 27-08-2019

Data udostępnienia w BIP: 27-08-2019 13:01

Data modyfikacji informacji: 27-08-2019 13:01

187