O G Ł O S Z E N I E z dnia 3 kwietnia 2008 r.

sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie dwóch budynków inwentarskich do hodowli drobiu o łącznej obsadzie 11000 szt. indyków rzeźnych

O G Ł O S Z E N I E z dnia 3 kwietnia 2008 r.

POSTĘPOWANIE W SPRAWIE OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO

Na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150) informuję się, że w dniu 28 marca 2008 r. w Urzędzie Miejskim w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów

został złożony wniosek

Pana Mirosława Smakosza w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie dwóch budynków inwentarskich do hodowli drobiu o łącznej obsadzie 11000 szt. indyków rzeźnych (270 DJP) oraz budowie dwóch naziemnych zbiorników na gaz propan-butan o łącznej pojemności 13400 l. przewidzianych do realizacji na działce o nr ew. gr. 194/9 położonej w obrębie wsi Kuriany gm. Zabłudów.

Powyższy wniosek został zamieszczony w publicznie dostępnym wykazie wniosków o wydanie decyzji, znajdującym się w Urzędzie Miejskim w Zabłudowie, ul. Rynek 8, pok. nr 205.

W terminie 21 dni od daty ogłoszenia tj. do dnia 25 kwietnia 2008 r. można zgłaszać uwagi i składać wnioski.

Karta informacyjna dla wniosku o wydanie decyzji

L.p.

Wniosek o wydanie decyzji

1.

Numer wpisu w spisie kart

2.

Zakres przedmiotowy wniosku

Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie dwóch budynków inwentarskich do hodowli drobiu o łącznej obsadzie 11000 szt. indyków rzeźnych oraz budowie dwóch naziemnych zbiorników na gaz propan-butan o łącznej pojemności13400 l. przewidzianych do realizacji na działce o nr ew. gr. 194/9 położonej w obrębie wsi Kuriany gm. Zabłudów.

3.

Znak sprawy

RGiGG.7610/ŚR3/08

4.

Data złożenia

28.03.2008 r.

5.

Dane wnioskodawcy (imię, nazwisko, adres lub nazwa, siedziba, adres)

Pan Mirosław Smakosz

15-190 Białystok

6.

Wyszczególnienie załączników do wniosku (nazwy, ilość)

Informacja o planowanym przedsięwzięciu — 3 egz.

Mapa ewidencji gruntów — 1 egz.

7.

Miejsce przechowywania (nazwa organu, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju)

Urząd Miejski w Zabłudowie, pok. 205, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów

8.

Informacja o uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu wniosku (numer wpisu w wykazie decyzji)

Wniosek uwzględniono

9.

Zastrzeżenia dotyczące udostępniania informacji

Brak

10.

Numery innych wpisów w wykazie, dotyczących wnioskodawcy

Brak

11.

Uwagi

Brak

z up. Burmistrza
mgr inż. Mirosław Maksymiuk
zastępca Burmistrza

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Zabłudowie

Wytwarzający/odpowiadający: " > Elżbieta Kiertowicz

Wprowadzający: " > Elżbieta Kiertowicz

Data modyfikacji: 2008-04-08

Opublikował: Joanna Jakoniuk

Data publikacji: 2008-04-08