Wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego

Formularz ma zastosowanie na różnych etapach przygotowywania lub obowiązywania wszystkich aktów planowania przestrzennego, tj.:

  • planu ogólnego gminy,
  • miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • uchwały ustalającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane,
  • audytu krajobrazowego,
  • planu zagospodarowania przestrzennego województwa.

Za pomocą tego samego wzoru dokumentu można złożyć:

  • wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego,
  • uwagę do konsultowanego projektu aktu planowania przestrzennego,
  • wniosek o zmianę aktu planowania przestrzennego,
  • wniosek o sporządzenie aktu planowania przestrzennego.

 

 

Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Dz.U. 2003 Nr 80, poz. 717
t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 977
Art. 8g [Wniosek]
1.41) Wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego, uwagę, o której mowa w art. 8i ust. 1 pkt 1, wniosek o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego oraz wniosek i rezygnację, o których mowa w art. 8f, składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego.
2. Składający wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego, uwagę, o której mowa w art. 8i ust. 1 pkt 1, oraz wniosek o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
wchodzi od 2026-01-01
3.42) Składający wniosek, podaje adres poczty elektronicznej, na który mają być przekazywane informacje.
wchodzi od 2026-01-01
4.43) Administratorem danych osobowych, o których mowa w ust. 2 i 3, jest minister właściwy do spraw budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz mieszkalnictwa. Dane te usuwa się w terminie 30 dni od dnia otrzymania rezygnacji,

Metryka strony

Udostępniający: URZĄD MIEJSKI W ZABŁUDOWIE

Wytwarzający/odpowiadający: Elżbieta Kiertowicz

Data wytworzenia: 2024-02-06

Wprowadzający: Joanna Jakoniuk

Data modyfikacji: 2024-02-06

Opublikował: Joanna Jakoniuk

Data publikacji: 2024-02-06