Nadanie numeru porządkowego
ZAWIADOMIENIE O NADANIU NUMERU PORZĄDKOWEGO
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8.
Referat Rolnictwa i Gospodarki Gruntami.
Godziny pracy: poniedziałek - piątek od 700 do 1500.
Tel. centrala: (0-85) 7188-100, 7188-122, 7188-189 wew. 39 pokój Nr 215.
Wymagane dokumenty:
-
Podanie o nadanie numeru napisane przez właściciela nieruchomości.
Załączniki:
-
zawiadomienie o zakończeniu budowy lub decyzja wydana przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego zezwalająca na użytkowanie części budynku,
-
mapa poinwentaryzacyjna budynku.
Gdzie odebrać formularze:
Podanie(druk) można odebrać w pokoju Nr 215, II piętro budynku Urzędu Miejskiego w Zabłudowie lub pobrać ze strony BIP.
Opłaty:
Wolne od opłaty skarbowej
Termin załatwienia sprawy:
Do 7 dni.
Tryb odwoławczy:
Przepisy prawa nie przewidują w tej sprawie odwołania.
Podstawa prawna:
-
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 października 2004 r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz. 2432).
Metryka strony