Nadanie numeru porządkowego

Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego

ZAWIADOMIENIE O NADANIU NUMERU PORZĄDKOWEGO

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8.

Referat Rolnictwa i Gospodarki Gruntami.

Godziny pracy: poniedziałek - piątek od 700 do 1500.

Tel. centrala: (0-85) 7188-100, 7188-122, 7188-189 wew. 39 pokój Nr 215.

Wymagane dokumenty:

  • Podanie o nadanie numeru napisane przez właściciela nieruchomości.

Załączniki:

  • zawiadomienie o zakończeniu budowy lub decyzja wydana przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego zezwalająca na użytkowanie części budynku,

  • mapa poinwentaryzacyjna budynku.

Gdzie odebrać formularze:

Podanie(druk) można odebrać w pokoju Nr 215, II piętro budynku Urzędu Miejskiego w Zabłudowie lub pobrać ze strony BIP.

Opłaty:

Wolne od opłaty skarbowej

Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni.

Tryb odwoławczy:

Przepisy prawa nie przewidują w tej sprawie odwołania.

Podstawa prawna:

  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 października 2004 r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 243, poz. 2432).

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Zabłudowie

Wytwarzający/odpowiadający: Bogusława Chren

Data wytworzenia: 2021-08-12

Wprowadzający: Joanna Jakoniuk

Data modyfikacji: 2021-08-12

Opublikował: Joanna Jakoniuk

Data publikacji: 2005-01-27