Uchwała nr XII/70/07

w sprawie zmian w budżecie Gminy Zabłudów na 2007 rok

Uchwała nr XII/70/07

RADY MIEJSKIEJ W ZABŁUDOWIE

z dnia 6 grudnia 2007 r

w sprawie zmian w budżecie Gminy Zabłudów na 2007 rok

Na podstawie art.18 ust.2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591; z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz.1203, Nr 167, poz. 1759; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457; z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337; z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173 poz.1218) oraz art. 165, art. 166 i art. 184 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420; z 2006 r., Nr 45, poz. 319, Nr104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 – 1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832; z 2007 r. Nr 82, poz. 560, Nr 88, poz. 587, Nr 115, poz. 791, Nr 140, poz. 984) uchwala się, co następuje:

§ 1. 1. Dokonać zmniejszenia dochodów budżetowych o kwotę 147.000 zł.

2. Dokonać zwiększenia dochodów budżetowych o kwotę 477.592 zł.

3. Dokonać zmniejszenia wydatków budżetowych o kwot 119.000 zł.

4. Dokonać zwiększenia wydatków budżetowych o kwotę 449.592 zł.

5. Powyższych zmian budżetu dokonano zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.

6. Objaśnienia dokonanych zmian planu budżetu określa załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały.

§ 2. 1. Plan budżetu po zmianach wynosi :

Dochody - 21.084.581 zł

Wydatki - 23.522.253 zł.

2. Planowany deficyt budżetu gminy w wysokości 2.437.672 zł, zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:

1) zaciągniętych kredytów w kwocie - 2.380.000 zł;

2) wolnych środków w kwocie - 57.672 zł.

§ 3. Dokonać zmiany załącznika pn. Wykaz zadań inwestycyjnych i środków na ich realizację w 2007 roku zgodnie z załącznikiem Nr 3.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Zabłudowa.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.

Przewodniczący Rady

Jan Leszek Wołosewicz


Załącznik Nr 1

do uchwały Nr XII/70/07

Rady Miejskiej w Zabłudowie

z dnia 6 grudnia 2007r

Zwiększenie i zmniejszenie dochodów

Wyszczególnienie
Nazwa działu, rozdziału §

KLASYFIKACJA

Zmniejszenia

Zwiększenia

Plan
po zmianach

Rolnictwo i łowiectwo

010

Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi

01010

Grzywny i inne kary pieniężne od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych

0580

233.000

233.000

Pozostała działalność

01095

Wpływy z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności oraz prawa wieczystego użytkowania nieruchomości

0770

150.000

370.000

Gospodarka mieszkaniowa

700

Gospodarka gruntami i nieruchomościami

70005

Wpływy z opłat za zarząd, użytkowanie i użytkowanie wieczyste nieruchomości

0470

15.572

71.972

Wpływy z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności oraz prawa wieczystego użytkowania nieruchomości

0770

120.000

140.000

Dochody od osób prawnych, osób fizycznych i innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem

756

Wpływy z podatku rolnego, leśnego, od spadków i darowizn, od czynności cywilno prawnych, od podatków i opłat lokalnych

75616

Podatek od środków transportowych

0340

5.000

42.000

Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat

0910

2.000

14.500

Wpływy i innych opłat stanowiących dochody jst na podstawie ustaw

75618

Wpływy z tytułu opłat za wydawanie pozwoleń na sprzedaż alkoholu

0480

6.200

104.700

Wpływy z różnych rozliczeń

75619

Wpływy z opłaty eksploatacyjnej

0460

27.000

172.600

Różne rozliczenia

758

Część oświatowa subwencji ogólnej dla jst

75801

Subwencje ogólne z budżetu państwa

2920

61.743

4.101.690

Oświata i wychowanie

801

Gimnazja

80110

Wpływy z różnych dochodów

0970

2.285

2.285

Pozostała działalność

80195

Dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin

2030

1.792

10.451

Ogółem

147.000

477.592

Zwiększenie i zmniejszenie wydatków

Wyszczególnienie
Nazwa działu, rozdziału §

KLASYFIKACJA

Zmniejszenia

Zwiększenia

Plan
po zmianach

Rolnictwo i łowiectwo

010

Izby rolnicze

01030

Wpłaty gmin na rzecz izb rolniczych w wysokości 2% podatku rolnego

2850

1.000

13.900

Transport i łączność

600

Drogi publiczne gminne

60016

Wynagrodzenia bezosobowe

4170

5.000

14.100

Zakup materiałów i wyposażenia

4210

3.000

40.000

Zakup usług remontowych

4270

20.000

461.150

Zakup usług pozostałych

4300

8.000

72.000

Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa

754

Ochotnicze straże pożarne

75412

Wynagrodzenia osobowe

4010

8.000

99.115

Wydatki na ubezpieczenia społeczne

4110

1.000

18.100

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

6050

105.890

435.890

Dochody od osób prawnych, osób fizycznych i innych jednostek nieposiadaj.osobow.prawnej oraz wydatki związane z ich poborem

756

Pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych

75647

Wynagrodzenie prowizyjne

4100

8.000

44.300

Zakup materiałów i wyposażenia

4210

1.000

3.000

Zakup usług pozostałych

4300

1.000

4.000

Obsługa długu publicznego

757

Obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek jst

75702

Odsetki i dyskonto od krajowych papierów, kredytów i pożyczek

8070

5.000

101.870

Oświata i wychowanie

801

Szkoły podstawowe

80101

Zakup materiałów i wyposażenia

4210

60.640

164.190

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

6050

90.000

1.688.979

Zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych

6060

9.000

9.000

Przedszkola

80104

Dotacje celowe przekazane gminie na podstawie porozumień

2310

8.000

73.200

Gimnazja

80110

Zakup materiałów i wyposażenia

4210

1.400

23.050

Zakup pomocy naukowych i książek

4240

1.000

3.600

Dowożenie uczniów

80113

Wydatki osobowe nie zaliczane do wynagrodzeń

3020

200

1.800

Wynagrodzenia osobowe

4010

1.000

146.690

Zakup materiałów i wyposażenia

4210

19.000

190.700

Zakup usług pozostałych

4300

7.000

114.000

Zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych

6060

5.000

265.000

Pozostała działalność

80195

Zakup pomocy naukowych i książek

4240

1.792

1.792

Opieka zdrowotna

851

Przeciwdziałanie alkoholizmowi

85154

Zakup usług pozostałych

4300

6.000

68.980

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i kserograf.

4740

200

200

Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

900

Oświetlenie ulic, placów i dróg

90015

Zakup energii

4260

3.000

320.000

Pozostała działalność

90095

Wynagrodzenia osobowe

4010

20.000

353.900

Wydatki na ubezpieczenia społeczne

4110

5.000

64.200

Składki na Fundusz Pracy

4120

1.000

9.800

Wynagrodzenia bezosobowe

4170

1.000

37.020

Zakup materiałów i wyposażenia

4210

25.000

204.809

Zakup energii

4260

2.000

145.800

Zakup usług pozostałych

4300

10.000

175.600

Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji

4750

500

2.000

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

6050

26.029

265.177

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

6056

97.941

1.391.683

Ogółem

119.000

449.592


Załącznik Nr 2

do uchwały Nr XII/70/07

Rady Miejskiej w Zabłudowie

z dnia 6 grudnia 2007r

Uzasadnienie do Uchwały Rady Miejskiej w Zabłudowie

w sprawie zmian w budżecie Gminy Zabłudów na 2007 rok

Dochody

Zwiększenie dochodów i wydatków o tę samą kwotę wynikające z pism z Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego i Ministerstwa Finansów:

1. Pismo Nr FB.II.BB.3011-476/07 z dnia 14.11.2007 w sprawie zwiększenia dotacji celowej w kwocie 1.792 zł na realizację własnych zadań bieżących gmin z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu lektur do bibliotek szkolnych położonych na terenach wiejskich.

2. Pismo ST5 – 4822-22g/BK/2007 z dnia 8.11.2007 w sprawie zwiększenia części subwencji oświatowej o kwotę 60.000 zł przeznaczonej na dofinansowanie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne nowo wybudowanych obiektów szkół i placówek oświatowych nie wykorzystywanych na cele dydaktyczne. Ze środków tej subwencji zostanie zakupione wyposażenie do hali sportowej.

3. Pismo ST5 – 4822-27g/BKU/2007 z dnia 22.11.2007 w sprawie zwiększenia części subwencji oświatowej o kwotę 1.743 zł przeznaczonej na dofinansowanie kosztów związanych z wypłatą odpraw dla nauczycieli zwalnianych w trybie art. 20 i art. 88 Karta Nauczyciela.

4. Ponadto zwiększono dochody budżetowe o kwotę 233.000 zł w związku z wystawioną notą z tytułu naliczenia kary umownej za nieterminowe wykonanie wodociągu Kuriany – Kucharówka. Wysokość kwoty wynika z faktury wystawionej przez wykonawcę i naszego oświadczenia w sprawie potrącenia wzajemnych należności zgodnie z art. 598 i art. 502 Kodeksu Cywilnego. Pozostała część kary w wysokości ok. 116 tys. zł zostanie wprowadzona do budżetu roku 2008 z chwila zapłaty.

5. Budżet zwiększyły kwoty prowizji pobranej od ubezpieczenia uczniów w rozdz. 80110 Gimnazja, które zostaną wykorzystane na wydatki w szkołach.

6. Pozostałe przesunięcia i zwiększenia w ramach poszczególnych rozdziałów i paragrafów podyktowane są realizacją budżetu do 30.11.2007 r.

Wydatki

Do zmiany planu wydatków przyczyniła się realizacja wydatków za 10 miesięcy 20078 roku, związanych z wykonywaniem zarówno zadań inwestycyjnych jak i bieżącej działalności urzędu i jednostek organizacyjnych, a w szczególności:

1. Przesunięcia w Dz. 600 Transport i łączność w zakresie zwiększenia o kwotę 23.000zł planu wydatków związanych z zakupem usług remontowych oraz materiałów, a zmniejszenia o 13.000 zł na usługach pozostałych i wynagrodzeniach bezosobowych wynika z konieczności zwiększenia środków przeznaczonych na profilowanie i nawożenie dróg w celu poprawienia ich przejezdności.

2. Na zwiększenie o kwotę 105.890 zł w Dz. 754 w zakresie Ochotniczych straży pożarnych w związku z realizacją inwestycji złożyło się wykonanie robót dodatkowych w zakresie przebudowy budynku o kwotę 92.310 zł, nadzór inwestycyjny 2.702 zł, oraz koszty dokumentacji kosztorysowej 6.100 zł, podkładów i innych wydatków związanych z realizacją inwestycji 4.778 zł.

3. Ponadto w Dz. 756, rozdz. 75647 Pobór podatków i opłat nie podatkowych dokonano zwiększenia w kwocie 8.000 zł z przeznaczeniem na wypłatę wynagrodzenia prowizyjnego sołtysom w związku z przyjmowaniem podatków.

4. Zmniejszenie w wysokości 5.000 zł w Rozdz. 75702 Obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek, wynika z zaliczenia części spłacanych odsetek od kredytów do wydatków inwestycyjnych, do chwili zakończenia inwestycji w zakresie budowy hali sportowej oraz wodociągu Kuriany – Kucharówka.

5. Pozostałe zmiany w Dz. 801 Oświata i wychowanie podyktowane zostały:

a) Zwiększenie na zakup wyposażenia do hali sportowej - 60.000zł,

b) Zmniejszenie na realizację inwestycji w zakresie przebudowy drogi dojazdowej do szkoły i gimnazjum z uwagi na przesunięcie terminu umowy do 30.04.2008r – 90.000zł

c) Zwiększenie na zakupy inwestycyjne w zakresie zakupu maszyny niezbędnej do sprzątania hali sportowej - 9.000zł.

d) Wzrost środków na realizację zadań przekazanych Gminie Białystok w dziedzinie refundacji kosztów za przyjęcie do przedszkoli dzieci z terenu Gminy Zabłudów - 8.000 zł.

e) Zwiększenie w Rozdz. 80113 Dowożenie uczniów w zakresie wydatków bieżących związane jest z zakupem biletów w grudniu na styczeń uczniom dojeżdżającym /koszt miesięczny ok. 8.500 zł/ Ponadto zakup paliwa do samochodów oraz części zamiennych do autobusów. Na podstawie rozpoznania rynku zwiększono środki na planowany zakup drugiego samochodu o kwotę 5.000 zł.

f) Wzrost środków przeznaczonych na przeciwdziałanie alkoholizmowi podyktowany jest wzrostem dochodów z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż alkoholu - 6.200zł.

g) Zmiany w Rozdz. 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska wynikają ze wzrostu wynagrodzeń, na który ma wpływ wypłata dodatkowej nagrody jubileuszowej wraz pochodnymi oraz zmiana zakresu czynności niektórych pracowników, a co z tym się wiąże również wzrost wynagrodzenia. W zakresie zakupu materiałów zabrakło środków na opał na miesiąc grudzień 2007 roku tj. ok. 65 ton węgla, oraz z tytułu świadczenie usług w zakresie wywożenia nieczystości z oczyszczalni.
Z uwagi na kończącą się termomodernizację budynków użyteczności publicznej wystąpiły umowy dodatkowe zarówno z uwagi na rozszerzenie zakresu robót oraz na nie ujęcie w kosztorysie niektórych prac, które wystąpiły w trakcie realizacji. Powyższe działania spowodowały konieczność zwiększenia środków na inwestycje w kwocie
123.970zł


Załącznik Nr 3

do uchwały Nr XII/70/07

Rady Miejskiej w Zabłudowie

z dnia 6 grudnia 2007r

Nazwa zadania inwestycyjnego
i jego lokalizacja

Klasyfikacja

Rok rozpoczęcia/
zakończenia

Wartość kosztorysowa /ogółem/

Dotychczas poniesione wydatki – PROJEKTY

Środki wynikające z planów na 2007 rok

W tym:

Środki do

pozyskania
z SPO
i regionalnych funduszy operacyj oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego

Własne środki budżetowe

Kredyty i pożyczki

Dotacja z GFOŚ i GW

1. Budowa sieci wodociągowej:

01010

1.957.360

1.027.416

595.921

512.184

83.737

334.023

Kuriany - Kucharówka

Kol. Kuriany – odcinek 333 mb

01010

2006/2007

1.225.486

24.807

1.006.124

219.362

24.807

219.362

24.807

Żywkowo -Sieśki

01010

2007

98.988

9.792

89.196

89.196

Nowosady – Żuki – Pasynki - Kowalowce

01010

20077

382.636

11.500

37.113

37.113

334.023

Projekt budowy sieci wodociągowej dla wsi Olszanka

01010

2007

17.400

-

17.400

17.400

Budowa kanału deszczowego ul. Szkolna
w Zabłudowie

01010

97.766

97.766

97.766

fBudowa kanału sanitarnego i sieci wodociągowej ul. 3-go Maja – Białostocka w Zabłudowie

01010

2007

83.737

83.737

83.737

Mapy do celów projektowych wykonania projektu wodociągu Zwierki – Kol. Rafałówka -

01010

2007/2009

9.540

9.540

9.540

budowa studzienki wodociągowej wraz
z licznikiem na wodociągu Dobrzyniówka - Folwarki

01010

2007

7.000

7.000

7.000

Projekt budowy kanalizacji sanitarnej we wsi Kuriany

01010

2007

10.000

10.000

10.000

2. Modernizacja nawierzchni dróg:

60016

2007

2.605.590

11.800

187.473

187.473

719.117 ¹

ul. Surażskiej w Zabłudowie

60016

2007/2008

1.700.000

11.800

1.000

1.000

Nawierzchni ulicy we wsi Rafałówka

60016

2007

799.019

79.902

79.902

719.117 ¹

Modernizacja nawierzchni ul. Kościelnej (wykup gruntów pod drogę)

60016

2007

98.571

98.571

98.571

Przygotowanie dokumentacji na modernizację dróg rolniczych do pół i łąk we wsiach Kucharówka– Zagruszany, Pawły, Zwierki

6017

2007

8.000

8.000

8.000

3. Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy

90015

2007

100.000

100.000

100.000

4. Modernizacja systemu oczyszczania ścieków komunalnych w Zabłudowie – do złożenia wniosku do Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego

90095

2007/2009

1.318.413

32.150/ 5
8.000

32.150/5
8.000

5. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Zabłudów – złożono wniosek do Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego

90095

2005/2007

3.350.252

33.184 a

22.860 b

3.294.208 ²

2.981.660

97.941 d

214.607 c

1.301.660312.548

1.680.000

6. Budowa Hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Zabłudowie, w tym:

a) umowa podstawowa z wykonawcą-ujęta do wniosku FRKF

b) roboty dodatkowe nie objęte wnioskiem do FRKF

80101

2005/2007

4.753.684

4.437.886

369.798

3.064.705

2.920.070

76.652 A

67.983 B

1.688.979

1.517.816

40.163 C

131.000 D

600.000/4

388.979

700.000

7. Rozbudowa budynku OSP w Zabłudowie

75412

2007

441.990

6.100

435.890

435.890

8. zakup wyposażenia do OSP w Zabłudowei

75412

2007

2.280

2.280

2.280

9. Zakupy inwestycyjne – trzy zestawy komputerowe do UM w Zabłudowie

75023

2007

22.500

----

22.500

22.500

10. Wykup gruntów i nieruchomości

70005

2007

30.000

30.000

30.000

11. Zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów do obiektów użyteczności publicznej

90002

2007

21.000

21.000

10.500

10.500

PFOŚ i GW

12. budowa wiaty przystankowej we wsiach i Ostrówki

90095

2007

10.420

10.420

10.420

13. Podniesienie atrakcyjności turystycznej Zabłudowa poprzez renowację parku podworskiego

- roboty dodatkowe oraz nakłady poniesione na prace renowacji parku nie objęte kosztorysem oraz wnioskiem do SPO

92195

92195

2006/2007

177.739

17.242

21.716

156.023

17.242

124.800

31.223

17.242

SPO

14. Zakup maszyny do konserwacji podłogi w hali sportowej

80101

2007

9.000

9.000

9.000

15. Zakup ksero do Gimnazjum w Zabłudowie

80110

2007

3.900

3.900

3.900

16. .Zakup i instalacja systemu monitoringu w Gimnazjum w Zabłudowie

80110

2007

15.332

15.332

15.332

17. Zakup autobusów do dowożenia uczniów na

- 40 miejsc

- 20 miejsc

80113

2007

265.000

265.000

265.000

18. Przygotowanie podkładów, dokumentacji kosztorysowej oraz projektu na zagospodarowanie terenu w Zabłudowie – oczyszczenie stawów w Parku Podworskim

90006

2007/2008

25.000

25.000

25.000

19. Zakupy inwestycyjne – dwa zestawy komputerowe do MOPS w Zabłudowie

85219

2007

3.761

3.761

3.761

20. Dokumentacja na remont i modernizację świetlicy wiejskiej w Krynickich wraz z zagospodarowaniem terenu wokół źródła „Krynica”

70005

2007

10.000

10.000

10.000

RAZEM

15.140.463

4.187.781

6.934.079

4.459.842

2.380.000

94.237

1.053.140 ¹

1. Planowane do pozyskania środki na budowę wodociągu i modernizację dróg z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007 – 2013 /90% planowanych nakładów/, zostały usunięte z załącznika inwestycyjnego z uwagi na konieczność przesunięcia zadań inwestycyjnych na 2008 rok w związku ze zmianą terminów przyjmowania wniosków w funduszach. Kwota 1.687.200 zł ujęta w wartości kosztorysowej ul. Surażska zostanie wydatkowana w 2008 r.

2. Gmina Zabłudów uzyskała informację, iż otrzymała decyzję o ostatecznym dofinansowaniu złożonego projektu ze środków Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na realizację zadania pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności Publicznej w Gminie Zabłudów”. Z uwagi na ten fakt należy zapewnić źródło finansowania przedsięwzięcia jako 100 % kosztów projektu do czasu refundacji części poniesionych wydatków kwalifikowanych. Wobec powyższego wprowadzono całą wartość kosztorysową zadania, która zostanie wykonana ze środków kredytu, którego zwrot nastąpi z chwilą refundacji środków.

a) wydatki poniesione w 2005 r. 33.184 zł / audyty energetyczne i studium wykonalności,

b) wydatki poniesione w 2006 r. 22.860 zł /tłumaczenia i audyt/ - koszty z 2005 i 2006 r. nie są kosztami kwalifikowanymi do złożonego wniosku,

c) wydatki poza wnioskiem poniesione na tłumaczenia i kolorystykę budynków oraz roboty dodatkowe w 2007 roku,

d) wydatki na roboty dodatkowe nie stanowiące kosztów kwalifikowanych

3. Zostały złożone wnioski do Sektorowego Programu Operacyjnego w ramach działania: 2.3.Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego. 1. Projekt: Podniesienie atrakcyjności turystycznej Zabłudowa poprzez renowację parku podworskiego, na ten cel dokonano zmiany planu w związku podpisaniem aneksu do umowy na środki z SPO zabezpieczono środki własne w kwocie 31.223 zł, oraz kwotę 124.800 zł stanowią środki po zmianie umowy - przyznane na realizacje projektu w 2006 r. z SPO. Została podpisana umowa przesuwająca termin realizacji zadania na 2007 r.

4. Na budowę hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Zabłudowie Gmina otrzymała w 2006 roku środki z PFRON /379.099 zł/oraz FRKF /1.100.000 zł, z tego na 2007 r. 600.000 zł

A) Koszty robót dodatkowych nie objęte wnioskiem do FRKF kwota:

- 63.442 zł poniesione w 2004 r./ projekty, uzbrojenie terenu

- 13.210 zł poniesione w 2005 r./ ekspertyzy, nadzór/

B) Koszty robót dodatkowych nie objęte wnioskiem do FRKF kwota - 67.983 zł wydatkowane w 2006 r./ uzbrojenie terenu, roboty elektryczne/.

C) Koszty robót dodatkowych nie objęte wnioskiem do FRKF kwota - 40.163 zł /umowa na roboty dodatkowe do podstawowej umowy inwestycyjnej/

D) Nadzór nad budową hali i inne roboty zgodnie z zawartą umową nie objęty wnioskiem do FRKF kwota - 221.000 zł.

5. Gmina Zabłudów przygotowuje drugi wniosek do Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego o dofinansowania zadania pn. „Modernizacji systemu oczyszczania ścieków komunalnych w Zabłudowie”. Wydatki poniesione w 2007 roku będą kosztami niekwalifikowanym, a składają się na to:

a) projekty – 20.000 zł, podkłady geodezyjne 8.750 zł, studium wykonalności- 3.400 zł = 32.150 zł razem,

b) dodatkowo zostały ujęte planowane koszty na tłumaczenia dotyczące projektu w wysokości 8.000 zł na 2007r. i 7.000 zł na 2008 r. nie są to koszty kwalifikowane do złożonego wniosku. Kwota 1.278.263 zostanie wydatkowana w 2008 roku, wartość kosztorysowa jest wyższa o te kwotę niż środki zaplanowane na 2007 r.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Zabłudowie

Wytwarzający/odpowiadający: Rada Miejska

Wprowadzający: Rada Miejska

Data modyfikacji: 2007-12-14

Opublikował: Joanna Jakoniuk

Data publikacji: 2007-12-14