Rejestracja zgonu

Urząd Miejski w Zabłudowie - Urząd Stanu Cywilnego uprzejmie informuje, iżw przypadku potrzeby zarejestrowania zgonu, który nastąpił na terenie Gminy Zabłudów prowadzony jest dyżur telefoniczny wyłącznie w soboty w godz. 9:00 - 13:00 pod numerem telefonu 504 766 088.

Opis procedury

W tym celu należy dostarczyć kartę zgonu wystawioną przez służbę zdrowia oraz dowód osobisty osoby zmarłej.

Dodatkowo należy posiadać dowód osobisty współmałżonka osoby zmarłej.

Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni.

Właściwość miejscowa

Zgon należy zgłosić w USC właściwym dla miejsca zgonu.

Efekt załatwienia sprawy

Sporządzenie aktu zgonu oraz  wydanie 1 egz. odpisu skróconego aktu zgonu osobie zgłaszającej zgon.

Sprawę prowadzi i informacji udziela

Urząd Stanu Cywilnego w Zabłudowie

Rynek 8, 16-060 Zabłudów pok. 7

Tel. 85 7188 100 w. 31 lub w. 28

Godziny pracy:

Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7.00- 15.00

Środa 8.30- 16.30

Wniosek można złożyć:

  • osobiście

Czas załatwiania

  1. 30 minut

 

Akty prawne dotyczące sprawy:

Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. t.j. 2018, poz. 2224 ze zm.)

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Zabłudowie

Wytwarzający/odpowiadający: Nosorowska Małgorzata

Data wytworzenia: 2019-04-17

Wprowadzający: Joanna Jakoniuk

Data modyfikacji: 2019-04-17

Opublikował: Joanna Jakoniuk

Data publikacji: 2004-11-25