Wymeldowanie z pobytu stałego i czasowego

Wymeldowanie z pobytu stałego i czasowego

WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO I CZASOWEGO

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 -tekst jednolity z późn. zm.).

  2. Ustawa z dnia 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej polskiej (Dz.U. z 2004r. Nr 241, poz.2146 z późn.zm. )

  3. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.).

Miejsce wykonania usługi:

Urząd Miejski w Zabłudowie,

ul. Rynek 8

Referat Spraw Obywatelskich

Godziny pracy: poniedziałek - piątek od 700 do 1500

Tel. centrala: (0-85) 7188-100, 7188-122 wew. 28 pokój Nr 113

Wykaz potrzebnych dokumentów:

  • prawidłowo wypełniony formularz Pu-E-2 „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego”, lub formularz Pu-E-4 „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące”,

  • do wglądu dowód osobisty,

  • w przypadku osób niepełnoletnich akt urodzenia,

  • przy wymeldowaniu dzieci wymagana jest obecność jednego z rodziców lub opiekunów prawnych,

  • książeczka wojskowa lub potwierdzenie zgłoszenia się do rejestracji przedpoborowych (dotyczy to osób podlegających powszechnemu obowiązkowi obrony:

- mężczyzn począwszy od 1 stycznia roku, w którym kończą 18 lat życia, do dnia 31 grudnia roku, w którym kończą 50 lat życia, a posiadający stopień wojskowy oficerski - 60 lat życia,

- kobiet przeniesionych do rezerwy, począwszy od następnego dnia po dniu przeniesienia do rezerwy do dnia 31 grudnia roku, w którym kończą 40 lat życia,
a posiadające stopień wojskowy oficerski - 50 lat życia),

Wysokość opłat: Nie podlega opłacie

Termin załatwienia sprawy: Niezwłocznie

Informacja o trybie odwoławczym: Nie przysługuje

Uwagi:

Osoba, która opuszcza miejsce pobytu stałego, lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, (zameldowana na terenie gminy Zabłudów) jest obowiązana wymeldować się w Referacie Spraw Obywatelskich, pokój 113, najpóźniej w dniu opuszczenia tego miejsca.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Zabłudowie

Wytwarzający/odpowiadający: Alina Wasiluk

Wprowadzający: Alina Wasiluk

Data modyfikacji: 2012-02-24

Opublikował: Joanna Jakoniuk

Data publikacji: 2004-11-29